
New York - Çeşitli merkezlerde yapılan araştırmalar, vejetaryen kadınların daha çok kız, et ve balık yiyenlerin ise erkek çocuk doğurduğunu ortaya koydu. "New York Post" gazetesinin haberine göre, araştırmayı yürüten Nottingham Üniversitesi bilim ekibi üyelerinden Pauline Hudson, "hamile kadınların yedikleri şeylerin doğacak çocuğun cinsiyeti üzerinde etkili olmasının kendilerini çok şaşırttığını" söyledi.
"Olayın tesadüf olmadığını" kaydeden Hudson, "bu sonuca, vejetaryen diyetin hamilelerin sağlığı üzerindeki etkisini araştırırken ulaştıklarını" ifade etti. Uzmanların belirttiğine göre, etsiz diyet uygulayan kadınların vücutları "stres altına giriyor". Bu durumda, daha dayanıklı oldukları bilinen kız ceninler gelişiyor ve hayatta kalıyor. Vejetaryen diyetin, kadın vajinasının asidite oranını değiştirdiği de belirlendi. Vajinada artan asit oranının, erkek DNA`sı taşıyan hücreleri yokettiği ve kız DNA`sı taşıyan spermlerin yumurtaya ulaşmasına olanak verdiği ifade edildi.
Ancak New York Üniversitesi beslenme uzmanı Samantha Heller gazeteye yaptığı açıklamada, "beslenme rejiminin çocuğun cinsiyetini tayin edebileceği yolundaki iddiaları şüpheyle karşıladığını" belirtti. Heller, "çocuğun cinsiyetini kadının değil erkeğin belirlediğini" sözlerine ekledi. Önceki araştırmalar kalsiyum, magnezyum ve potasyum açısından zengin beslenme rejimlerinin erkek çocuk doğurma şansını artırdığını ortaya koymuştu
www.gizlibilimler.com sitesinden alınmıştır
Vejearyenlik nedir
Vejetaryen beslenme
Saglikli yasam
Restoranlar
cafelerE-groups
Anketi
Ünlüler
Ünlü sözler
Dinlerde vejetaryenlik
Vejetaryenlik ve ruhsallik
Yemek tarifleri
Vejetaryenligin sebepleri
Alisveris
Kitaplar